zondag 20 januari 2013

Over bijzondere vogels, beesten en helden

Zondag.
Mijn uislaapdag!
En met dit koude weer
had ik geen moeite om me 
nog eens om te draaien.

Rest van de dag?
Beetje rondhangen in pyjama.
Doen een spelletje.
Haken weer een stukje.
Kijken wat loom uit het raam
en
zien daar wel een heel bijzondere vogel!

We hadden hem al een paar keer
rond ons huis gespot.
Maar nog niet zo!


Ja, kijk maar eens goed!
Het is echt een specht!



Mooi hè?
Onze dag begon goed!

Zo, tijd voor een kopje
koffie en thee.
Koekje erbij.
Boekje erbij.

Papa, mama, kijk eens!



Welkom bij de curcus
'Creatief met koeien'

Onze dag was nog koeigoeierder!

En vanmiddag moesten ze nog even naar buiten.
Mijn helden.


Lekker fietsen!


Fijne week allemaal!

8 opmerkingen:

  1. Wauw cool zeg om een spechter in je tuin te zien!! En bikkels om in de koude te gaan fietsen! (hoewel ikzelf ook nog een wandelingetje maakte :))
    Geniet nog van de avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige dikke specht! (Of lijkt dat maar zo?)
    Jullie dag klinkt hemels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dag, die van mij is ook ongeveer zo verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bijzondere beestenboel bij jullie! We kunnen hier niet fietsen hoor. ligt veel te veel sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die specht in je tuin!
    En wat een lief stel, je helden....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve foto van je helden! Wel opvallend hoe weinig sneeuw er bij jullie ligt. Hier is alles wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk een specht zomaar in de tuin! Mooie foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen