vrijdag 4 januari 2013

*DKVZI...

*Deze KerstVakantie Zag Ik...

...spelletjes doen op 1e kerstdag

...spelen met playmobil op 2e kerstdag

...een kerstman steeds kleiner worden

...een meisje een cadeautje worden

...ons gezellig een dagje naar Deventer gaan met de trein

...en behalve dat we de prachtige stad bekeken
gingen we ook naar het speelgoedmuseum

...een poppenhuisschooltje

...een poppenhuis zoals ik die vroeger had
(nou ja, ongeveer dan)

...veel gekke en raadselachtige dingen om naar te kijken

...een poppenkastshow!

...de waarheid, zo waar...

...op het bed van Doornroosje luisteren en kijken naar...
juist!

...en sloten we de dag af met een overheerlijke
pannenkoek!

...genoot ik (alleen op de bank met het licht van de kerstboom) van het concert van Hooverphonic

...bij onze lieve vrienden een heus brandweerautobed
waar Jikke in mocht slapen...
(het toppunt van de vakantie!)

We hebben een heerlijke vakantie gehad!
Zoals elke vakantie gaat het veel te snel voorbij.
Maar, wel weer heerlijk bijgetankt
en
klaar voor een nieuw jaar!

Ik wens jullie allemaal een geweldig en liefdevol nieuw jaar
en dat 2013 je mag brengen en geven waar je op hoopt!

En dan nog even voor de liefhebbers :-D
Vakantie kan ook heel vermoeiend zijn...

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's zeg, jullie hebben echt genoten! Dat museum lijkt me wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoopte al op 'in slaap vallen tijdens spelletjes, in de trein, achter de poppenkast, in de pizza enz' ;)
    Grappig ook dat brandweermannen bed! Maar zo te zien een leuke vakantie gehad!? Maandag weer aan de slag toch? en al die kinders weer een beetje in bedwang houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heerlijke vakantie!! Ik hoef pas woensdag te beginnen. Nog ff 2 daagjes niet aan school denken..

      Verwijderen
  3. Super overzicht van de vakantie!! Je dochter is echt een schatje :-)
    Ik kijk uit om te lezen van je avonturen in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer tegen kunt ! We mogen volgende week weer (ik vind het echt geen moeten)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk overzicht. Wat heeft ze lange haren trouwens. Staat mooi. Die pannenkoek zag er ook erg lekker uit.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yay! Op het nippertje nog een slapende Jikke, ik zat er al klaar voor... zo lief!
    En Deventer is zoooo leuk... Het speelgoed museum is ook door ons helemaal goedgekeurd ;). We hebben in onze jonge(re) jaren samengewoond in Deventer, en het voelt nog steeds een beetje als "onze" stad....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was nog nooit in Deventer geweest, maar wat een prachtige stad zeg! Ik zou er zo willen wonen. Maar dan wel in zo'n prachtig authentiek huis, zoals je in de Walstraat veel ziet. Drooooooooommmmm ;-)

      Verwijderen
  7. Leuke aanpassing van de kop, jullie hebben het druk gehad de afgelopen weken. En de foto in pak met brandweerbed, daar worden mijn Meidje helemaal jaloers van (en zij is al 11 :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh. haha zo'n brandweer pak en bed is natuurlijk JE VAN HET ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke vakantie, zie ik. En het brandweerbed!! love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi
    overzicht van jullie week, met prachtige foto'S!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was een gezellige vakantie! dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog. ik wens jou en je gezin ook een bijzonder goed, liefdevol en creatief 2013 toe! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, dat is een leuke vakantie geweest! Jullie hebben veel gedaan! En dat bed: gaaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen