zaterdag 4 januari 2014

Een nieuw jaar en mijn laatste bericht....

Lieve allemaal!!

Ik wens jullie alle goeds in 2014!!
Dat dromen mogen uitkomen
en wensen worden vervuld!

Dit is mijn laatste bericht op
mijn blog
Tisv@nJikkes.

Nee hoor, ik stop niet :-)
Maar met de komst van Fenne
vond ik het tijd worden voor
een nieuw blog
met een nieuwe naam:

vaNNien

De inhoud blijft hetzelfde
ik blijf hetzelfde
alleen de naam is anders.

Dus heb je zin om mij op een ander adres 
te volgen, dan verwelkom ik je daar graag!

Ik wil jullie allemaal bedanken
voor het volgen van mijn blog
en voor al die lieve berichtjes
die jullie hebben achter gelaten.
Ik heb ze met veel plezier gelezen
en in mijn hart gesloten!

Hopelijk zie ik je bij vaNNien!

Liefs,
Nadine

1 opmerking:

  1. ik heb u via andere bloggers gevonden...leuke blog..ik zal meer gaan bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen