vrijdag 20 september 2013

DWZI...

...de uitnodiging voor de eerste schooldag
in de bus vallen.
Maandag 28 oktober mag ze beginnen.
Dan start een hele nieuwe kleutergroep.
Of ze dan een gymtas met gymschoenen
wil meenemen.

Ze zocht zelf de stofjes uit.
Mama maakte er een tas van 
en pimpte de tas verder op.
Haar saaie witte gymschoenen
kregen een pokon dompelbadje
en plots groeiden er overal
bloemetjes!

Jikke is helemaal klaar voor school!
(maar had deze keer niet zo'n zin in een foto)




Heel fijn weekend allemaal!!

6 opmerkingen:

  1. a das goeie pokon! Wat een gezellig tasje zo, dat komt helemaal goed op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk! klaar voor school ;-) Ik leef me ook vaak uit op die witte kleuter gym schoentjes, dat gymt toch veel vrolijker! Ik hoop dat je dochter het naar haar zin zal hebben op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe gympen, klittenband is lekker retro ook vind ik. Hoop dat het leuk wordt, Jikke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh spannend! En wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg van je bolle buik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat met die schoenen, dat hebben wij hier ook al een paar keer gedaan. Middelste mocht ze van mij helemaal zelf kleuren. Reken maar dat dat hele speciale waren.

    Veel plezier op school...

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen