maandag 3 december 2012

Home Sweet Home

Heerlijk!!
Dit koude weer!
Zo snel mogelijk de boodschappen doen
en dan lekker bij de kachel.
Mmmmm
Afgelopen week veel gehaakt.
Ik denk dat Merula gelijk heeft...
begin aardig verslaafd te raken.

1 poef heb ik inmiddels klaar


Eigenlijk wil ik er voor de wintermaanden een ander kleurtje op.
Maar dat moet maar even wachten.
Helaas geen geldboom in de tuin...zucht...


Voorlopig kan ik nog wel even vooruit

Om even bij te komen van het haken van de poef,
(poeffff, wat haakt dat zwaar, heb gewoon spierpijn, hihihi)
ben ik begonnen met het glitterrokje voor Jikke.
Ik haak hem met mijn nieuwste aanwinst(en).
Haaknaalden van de wibra.
Ik moet zeggen dat ik er niet ontevreden over ben
en voor de prijs hoef je het helemaal niet te laten.

Dit leuke sterretje zag ik bij haar.
Moet er nog een flink aantal bij haken.
Ik heb namelijk in mijn hoofd gehaald,
dat dit leuk is voor een kerstkaart...
Dusss....
(zei manlief)

En terwijl ik zo zit te haken op de bank 
met de beentjes omhoog
kijk ik af en toe even naar buiten.
De vogels vliegen af en aan
en af en toe dwarrelen er 
sneeuwvlokjes omlaag.
Ik geniet nog even van de herfsttafereeltjes
in ons huis.
Nog even...
want komend weekend
worden het kersttafereeltjes.

Heerlijk!!
 als je heul goed kijkt zie je 1 koolmeesje
de rest was plots fotoschuw..

Fijne week allemaal!!

7 opmerkingen:

  1. Hahaha is er in Assen een invasie? ;) Leuk je gehaakte poef! Lijkt mij ook zwaar om zo te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n geldboom in de winter heb je vast ook niet veel aan hoor...;-)
    Je poef is mooi geworden hoor! Met dat garen is idd heel zwaar vind ik; ik voelde me ook net een betonvlechter ofzo...
    ( nou ja, hoe voelt zo iemand zich eigenlijk..?)
    Jij ook een hele fijne week gewenst! Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oempf hoeveel kerstkaarten ga je sturen??
    Je poef is mooi geworden hoor. Maareh... ik zie geen vogeltje nie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hip haaksel hoor! Staat erg leuk, nu nog een in kerstsfeer ;)

    Off topic: De hoofdstad van Drenthe ligt wel op de route, dus mocht ik een keer omhoog zitten dan weet ik je te vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige poef is dat geworden. Die wil ik ook zo graag eens maken.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er knus uit en je hebt een veelbelovende hoeveelheid wol binnen handbereik !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zeg, dat je haken zo leuk vindt. En dat niet alleen: je produceert meteen een hele hoop leuke spulletjes, wow!

    BeantwoordenVerwijderen