maandag 16 april 2012

Home Sweet Home

Deze week onze boekenkast(en).
Veel geschiedenisboeken, want manlief is docent geschiedenisdocent (en heeft vrouwlief ook geïnteresseerd). Ook een hele serie CSI boeken, Harry Potter (Engels en Nederlands), een paar kinderboeken (de rest staat op zolder) en puzzels van dochterlief.
Ooit willen we graag een hele grote boekenkast, zodat we al onze boeken beneden kunnen zetten. Maar mijn oma zei altijd: dromen moet je houden. Dus dromen we rustig verder.
(ook van dat boerderijtje met die moestuin en het vrije uitzicht ;-))

Uitzicht vanaf de bank

De zon schijnt hier heerlijk naar binnen!
Jammer dat het nog zo koud is, daarom genieten we er maar even van vanachter het raam.
Fijne dag allemaal!!

3 opmerkingen:

  1. Ja dromen dat kunnen wij ook goed!
    Dat we dan een kamer helemaal tot aan het ( heeeele hoge ) plafond volzetten
    met boekenkasten met zo'n schuifladder weetje wel...
    En dan nog een openhaard erin en een paar heerlijke fauteuils om in te lezen.
    Ach ja, vooral blijven dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een bescheiden hoeveelheid hoor.

    Oh wacht, de rest staat op zolder! Oe, dat is zonde. Ik hoop dat jullie droom uit mag komen.

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snuffel altijd in mensen hun boekenkast als ik op bezoek kom

    BeantwoordenVerwijderen